نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3708
-
الف
+

«زیبا بروفه»: حاضر نیستم به هر قیمتی نقش بازی کنم

زیبا بروفه طی مصاحبه ای، از فلم نامه ها و داستان های ضعیف که به وی پیشنهاد می شود گله گی کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «زیبا بروفه» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بینندگان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی او در سریال های «پول کثیف» و «مجید دلبندم» بودند، طی مصاحبه با شبکه آی فیلم، از فلم نامه ها و داستان های ضعیف که به وی پیشنهاد می شود ابراز ناخرسندی نمود.

زیبا بروفه درپاسخ به سوالی در مورد علت کم تر ظاهر شدنش مقابل دوربین گفت: این کم تر دیده شدن در سینما و تلویزیون اتفاقی است که تقریباَ برای تمام هم نسلان من می افتد و فلم نامه هایی که به دستم می رسد برای کارکردن مناسب نیستند، بسیار دوست دارم در سینما و تلویزیون حضور پیدا کنم البته نه به هر قیمتی بلکه می خواهم با کار خوب دیده بشوم.

بانو بروفه با اشاره به اینکه کارهای تبلیغاتی بسیار زیادی تاحال به وی پیشنهاد شده، گفت:  اگر قرار باشد به عنوان ابزار از شهرت خود استفاده کنید شاید راحت تر بتوانید یک وظیفه و بیزینس دیگری را راه اندازی کنید اما ترجیح می دهم تنها بازیگری را ادامه دهم.

وی ادامه داد: اما هیچ ایرادی ندارد که یک وظیفه ثابت داشته باشی و  هنر را به عنوان یک علاقه دنبال کنی، نه به حیث یک حرفه.

بروفه گفت : در واقع فلم نامه هایی که در این مدت خوانده‌ام، داستان‌های خوبی نداشته اند و ترجیح خودم این بوده که تا جایی که می‌توانم در این فلم ها حضور نداشته باشم و  پیشنهاداتی برای تبلیغات به من شده است که هیچ کدام از آنها را جدی نگرفته ام.

وی همچنین اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مردم تصور می کنند که هنرمندان از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند در صورتی که واقعا اینطور نیست و سطح زندگی بسیاری از هنرمندان حتی از مردم سطح متوسط جامعه نیز پایین‌تر است.

بروفه در ادامه افزود : به جرأت می‌توانم بگویم که بسیاری از هنرمندان برای معاش و حتی پرداخت کرایه خانه خود هم دچار مشکل هستند، ولی چون تصور عموم این است که هنرپیشگی مساوی با پول است، این موضوع زندگی را سخت‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد : ترجیحم این است نقشی را صرفا به خاطر معاش و دستمزد بازی نکنم، اما اگر ناچار شوم ممکن است این کار را انجام دهم، امیدوارم هیچ گاه چنین روزی فرا نرسد.

زیبا بروفه زاده‌ 29 سنبله(شهریور) 1354هجری خورشیدی در تهران، فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی است که بازیگری را با فلم «شب روباه» (1375)، به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد.

این هنرمند در سریال هایی نظیر «طلسم‌شدگان» (1383)، «ریحانه» (1384)، «پول کثیف» (1384)، «مار و پله» (۱۳۸۵)، «موج و صخره» (1390) و «رخنه» (1392) به ایفای نقش پرداخته است.

 ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر